Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2009 10:25 - Какво трябва да знаем при обзавеждането на кухня?
Автор: remaxclassic Категория: Бизнес   
Прочетен: 5981 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 02.02.2016 17:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Кухнята стои в основата на дома и ако тя не е в добро състояние, то със сигурност това ще рефлектира и върху останалат част от него. Изборът на кухненско обзавеждане е нещо, в което жените обикновено инвестират много време и пари. Дори и след окончателния оглед, отново настъпва момент на объркване и неодобрение. Причината е в недоброто планиране и съответно в лошата реализация на вече планираното. Тук ще стане дума за това как да подберем точното кухненско обзавеждане. Съветите са подбрани от Freshome.

 

Марката е от значение. Погрижете се за качеството.

Качеството на мебелите е от особено значение, когато става въпрос за кухненско обзавеждане. Трябва да вземете под внимание много фактори като – остри ръбове, пространство, дори температура. Насочете се към търговска марка, която познавате добре и в чието качество сте уверени.

 

Проверете какво предлагат изложбените центрове

Как точно изгкежда една кухня може да видите на място – в някои от най-близките до вас изложбени центрове. Изборът от каталога не винаги съвпада с този в действителност. Огледайте добре и се опитайте да прецените как съответното обзавеждане би изглеждало в бъдеще.

 

Подберете най-подходящите тонове

За да постигнете хармония в кухнята и в дома си като цяло, трябва да подберете подходящите цветови тонове. Може да избирате измежду най-различни стилове като – модерно, класическо, ретро, минималистично или универсално. На който и стил да се спрете, помнете, че всичко трябва да е добре организирано и синхронизирано.

 

Само необходимото. Нищо повече, нищо по-малко

Преди да закупите съответното кухненско обзавеждане, премерете добре помещението до последния сантиметър. Всеки рафт, шкаф, лавица или плот трябва да бъде поставен на точното място по точния начин. Затова, носете с вас плановите си графики и мерки. Не се изкушавайте да купувате твърде големи предмети. Ако помещението у дома е малко, то подберете по-малка маса, на пример.

 

Вградена или обикновена кухня?

Ако сте сигурни, че това е дома, в който искате да остареете и това не е временна инвестиция, то вградената кухня е точно за вас. Този тип обзавеждане използва пространството и ъглите по най-добрия начин. Обикновените кухни са за тези, които се местят често. Помнете обаче, че така ще загубите ценно свободно пространство. Нещо, на което също трябва да обърнете внимание е, че кухните за семейства с деца са съвсем различни – най-малкото те имат повече функции. Така, че закупуването на практична кухня ще е най-доброто решение.

 

Кухня само и единствено за вас

Проектирането на кухня по ваш вкус ще излезе по-скъпо. Но уникалното си е уникално и несъмнено ще си струва. Уверете се, че сте избрали точната компания, която ще изработи желаното от вас обзавеждане по най-добрия начин. Все пак жените обичат кухнята да е красива и упорито се опитват да я опазят чиста. Дори ергените се държат гордо, докато се хвалят за готварските си умения и комфортното си обзавеждане. Това е едно от малкото места, в които човек проявява творчество. Разбираемо е желанието на всички да имат перфектна кухня.

 

 

 




Гласувай:
0



1. rpatel - Готино! А да можеш да ми дадеш съвети ...
05.02.2009 11:12
Готино! А да можеш да ми дадеш съвети как се обзавеждат хол и трапезария? Кухнята вече я обзаведох, спалнята също, обаче все още не съм се заела с хола и трапезарията.
цитирай
2. remaxclassic - :)
05.02.2009 11:15
Ще потърся :)
цитирай
3. анонимен - Снимките са прекрасни,
05.02.2009 12:05
но само ме натъжават, защото са неприложими в стайченцата, които аз съм виждала като пространство, заделено за кухня. Но такива са ни жилищата и ще продължат да бъдат...
В момента кухненската мивка в квартирата, в която живея, ми позволява да гледам навън през прозореца на усвоената тераса, докато мия съдовете. Това определено ми допада, колкото и да е ужасяваща гледката от панелния блок.
цитирай
4. анонимен - @ poslednija anonimen: pog...
05.02.2009 13:58
@ poslednija anonimen:

pogledni v saita na ikea, te imat mn dobri idei za malki kuhni za edinichni domakinstva. Mislq che mogat da se vzaimstvat mnogo idei ottam ;)
цитирай
5. анонимен - Благодаря,
05.02.2009 21:48
разглеждала съм сайта, но си купувам само дреболии, като стигна до магазина, защото съм на квартира.
Думата ми беше за друго.
Натъжавам се, защото тук всичко изначално си е малко и нагъчкано. Където и да съм била на гости, дали по квартири или собствени жилища, такава възможност за разпределяне на кухня не съм видяла. За чужбина няма да отварям тема.
Да не споменавам и за другите стаи. Е, може пък средата да ми е сбъркана, но едва ли. Нормално работещо младо семейство сме. Гледах наскоро билборд близо до НДК с някаква огромна спалня, изобразена на него. Замислих се колко всъщност трябва да е голяма стаята, за да може да има такова разстояние между разните мебели. Едва ли дълбочината се дължи само на похвата на снимане.
Като говорим за спални, лятото търсехме квартира - без никакъв свян ми показаха спалня 3 на 3 метра и баня, чувствително по-голяма от нея в един уж двустаен апартамент. И до днес не съм видяла в луксозния новопостроен блок някъде да свети.
цитирай
6. remaxclassic - До анонимен:
06.02.2009 10:33
Ако отново си търсиш квартира, свържи се с мен. Бъди сигурна, че този път ще намериш точно такова жилище, каквото искаш.
цитирай
7. анонимен - Нееееееее, дано не ми се налага скоро...
06.02.2009 17:26
Лятото и началото на есента покрай търсенето на квартира изкарах трите най-кошмарни месеца в живота си - роман мога да напиша по темата. Но не искам даже да си спомням какво видяха очите ми и какви пари имаха наглостта да искат за онези коптори (в това съществително включвам и новото строителство заради авангардните решения на пространството, на които имах съмнителната чест да се "насладя").
цитирай
8. remaxclassic - :(
06.02.2009 21:02
Съжалявам, че е трябвало да преминеш през толкова перипети. Дано наистина не ти се налага отново да се местиш! Успех занапред!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: remaxclassic
Категория: Бизнес
Прочетен: 328948
Постинги: 107
Коментари: 103
Гласове: 992
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031